Wednesday, November 14, 2012

Frizuri, tunsori bob fara breton


Frizuri, tunsori bob fara breton. Vorbeam intr-un articol anterior despre tunsori bob in trend pentru 2013. Si spuneam ca ar fi bine sa va alegeti o tunsoare bob cu breton. Insa bretonul este destul de greu de intretinut si sunt persoane care prefera sa nu-l aibe.

Mai jos ti-am pregatit cateva poze cu frizuri frumoase bob fara breton. Personal prefera bretonul, il am de cativa ani, dar imi place si o tunsoare reusita fara. Sper sa va place cele de mai jos. Frezele bob fara breton sunt mai usor de intretinut si coafat. Insa parerea mea este ca nu au acelasi impact vizual.

Bob scurt fara breton. Nu avatanjeaza pe oricine.


Bob mediu fara breton. Le vedem peste tot, femeile le prefera.
 Bob lung fara breton. Desi este foarte cuminte si mai elegant, office, este preferatul meu.












No comments:

Post a Comment