Thursday, January 31, 2013

Cum treci de la brunet la blond


Cum treci de la brunet la blond. Am vazut aceasta intrebare pe o gramada de forumuri. Depinde de mai multi factori. Dar in primul rand trebuie sa ai foarte multa rabdare. Cel mai bun sfat pe care as putea sa vi-l dau este ca daca vrei sa te faci blonda si esti bruneta, mergi la un salon. 
Daca esti vopsita bruneta, cu toate stim ca aceasta culoare este foarte greu de scos. Atunci chiar este nevoie sa mergi la un salon pentru ca stilista sau stilistul sa-ti faca decapaje. Dupa care, din cate am inteles, parul se vopseste in suvite,din amestecul a mai multor vopsele. Nu stiu exact, eu nu am fost la salon. 

Eu m-am facut blonda acasa, insa eram saten inchis-brunet natural, fara vopsea. Ce am facut? Initial am folosit praf decolorant si oxidant de 6, 9% si mi-am facut suvite. Cat mai multe, la intervale de 1 luna, 1 luna jumate. Apoi m-am tuns bob. Dupa care, mi-am cumparat vopseaua Palette E20( care are si 2 plicuri de decolorant  si deschide foarte bine pe parul nevopsit) si am inceput sa-mi vopsesc doar radacinile crescute. In decursul a doi ani, am reusit sa obtin un blond foarte deschis. 


Sfat. Parul se va deteriora daca il decolorezi. Eu folosesc masti facute acasa cu ulei de masline, oua si miere, masti de hidratare din comert. Imi tund din varfuri, nu aplic decolorant sau vopsea peste blond ci doar la radacini. Nu folosesc des uscatorul de par pentru a nu-mi arde mai tare parul. Folosesc placa de intins parul mai rar, impreuna cu spray termoprotector, nu apelez la solutii de permanent. Nu ma piaptan niciodata cand parul este ud.

Eu am riscat. Sfatul meu este sa mergeti la un salon, mai ales daca aveti parul vopsit in nuante inchise.

Blondul te face sa pari mai palida, tineti cont si de acest aspect.








No comments:

Post a Comment